7 iulie 2009

M is for Michael!


De cateva zile, toata lumea este cuprinsa de "febra MJ".

In seara aceasta,m-am uitat la ceea ce s-a dorit a fi un ultim omagiu.
M-a impresionat.Toata lumea a avut numai cuvinte frumoase, la adresa lui...
S-au cantat melodiile lui,melodii ce au avut legatura cu el...melodii care reprezentau..sentimentele oamenilor de pe mapamond...

Cel mai dur si impresionant moment, a fost acela in care fetita lui a tinut un scurt discurs,printre lacrimi..A spus ca MJ va fi cel mai bun tata din lume.

De ce trebuia sa moara, pentru ca imaginea lui sa fie reabilitata?Nu era oare,mai simplu, sa nu fie "incoltit" atata timp,blamat si dispretuit pentru excentricitatile lui?Si sa fie,constant,apreciat la valoarea lui?

Cand eram mai mica, MJ nu a fost mediatizat,din cauza scandalurilor.
Dar in zilele astea, am realizat ca..imi place muzica lui..am fost interesata de emisiunile ce il aveau pe regele pop in centrul discutiilor..

Asa s-a intamplat si cu Laura Stoica.S-a facut cunoscuta, foarte mult, dupa moartea ei...Asa si acum..Unii oameni, printre care si eu, l-au aflat pe MJ mult prea tarziu.

Dar prefer sa cred ca..niciodata nu este tarziu,indeosebi in a-l asculta pe cel care a militat pentru oameni, pentru planeta si pentru pace....

"MJ nu a murit niciodata!este viu,prin legenda ce a creat-o.."

0 comentarii: