9 iulie 2009

:(


Am o stare asa de ciudata..
Ma simt aiurea,parca n-am niciun rost..
Nu fac nimic,stau inchisa in casa..Parca m-am suparat pe lume...Nu ies, nu ma plimb, nu vorbesc cu nimeni...Izolare totala.Si culmea, izolarea asta nici macar nu e impusa.:|

Am un sentiment d'ala,de-mi vine sa-mi baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag picioarele..Sa dau dracu' tot..La "teveu" nu gasesc nimic dragut,niciun film nu ma atrage(ba ca n-au un subiect interesant, ba ca ma-sa pe gheata n-au nush-ce chestie)...Afara e o caldura de lesini,iar singura nu ies sa ma plimb...Poate daca incepe ploaia in urmatoarele minute...

Sunt sictirita de tot.
Sper sa-mi treaca.

Pana vara asta,cand ma plictiseam in vacante, vroiam sa inceapa scoala..Acum nu pot sa-mi mai doresc asa ceva,avand in vedere ceea ce urmeaza...

Uf...


Toate trec..Sper doar sa nu ma mai "bantuie" starile de genul...


ps:te ador!

8 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Curaj draga mea.
Lectura... muzica... somn si invatat.
Iesi singura si aduna+ti gandurile intr+un parc din apropiere.

Rucs spunea...

o sa ies..si o sa scap de plictiseala si de starea asta asa de nashpa..
mersi de incurajare!

Anonim spunea...

sau te apuci iar de origami... e leac pt orice :P
... sa se planga cei care au licenta...

Rucs spunea...

:))
esti impatimit de origami?sau mi se pare mie?:-?

Anonim spunea...

tu ce zici :P

JeAnne D`Arc spunea...

nu uita sa ma treci si pe mine la prieteni :*

Rucs spunea...

jeAnne, te-am trecut;)

JeAnne Dark spunea...

stai linistita, toti avem stari d-astea "frumoase". Incearca ca atunci cand te simti asa ciudat de deprimata sa faci lucruri care te relaxeaza...sa citesti ceva, sa asculti muzica care iti place etc.

Mult succes si cheer up.

life`s short, so let`s make it better :P