28 iulie 2009

Experimente'n cap.


Inainte de a incheia ziua asta si de a ma baga la...citit si nu la somn, trebe' sa va mai povestesc cate ceva..
Azi,am fost sa ma tund.
Inarmata cu 3 poze, am facut o dubla-explicatie a tunsorii.
toate bune si frumoase.
tunde ce tunde,pana la un moment dat, cand jaaaaaaaaap!A scurtat parul,exagerat de mult.
Nu a tinut cont deloc de ceea ce i-am zis,pentru ca,tot asa cum a vrut m-a tuns.
De la un diiitai paru',am ajuns cu...3 fire, si alea scurte de nu se poate,
De dimineata,de cand m-am tuns, sunt extrem de suparata si irascibila.Stiu "ca creste",dar,mama masii, nu e ce am vrut eu!
Se gaseste o Madam X,sa faca experimete in capul meu.

Imi sta ok.Dar...nu e ceea ce am vrut eu..
Simt ca turbez.imi vine sa ma rad in cap..:))

Acum,fac haz de necaz...Dar,iar ma napadeste plansu'
:((
ps:nu va lasati inselati de zambetul meu..e tot ce mi-a mai ramas:))
Nah,ca va pun si o poza a minunatei mele tunsori...pardon,a experimentului.

2 comentarii:

Anonim spunea...

n`ai curaj :))

Rucs spunea...

haiii mah...
nu ma chinui si tu,te rog:))