20 ianuarie 2011

Invata...

Pitici care danseaza in cerc si-ti invoca numele,cerand unei divinitati inchipuite sa mi te aduca iar...
Ganduri incarcate de dorinte ascunse,sentimente patate cu iubire murdara.
Nepasare dulce si resentimente tampite.
Ochi goi,saruturi anoste,vise sfaramate.
Usi trantite,minciuni placute,imbratisari prefacute.

E frumoasa tare,iubirea noastra.

Si cu fiecare moment in care te vad,imi fac rau,si simt in suflet o durere.As prefera sa ma torturezi,sa ma bati...Ar fi mult mai usor de indurat,decat un sarut.
De-atatea ori am zis ca nu-mi pasa,doar ca,mereu,ceva din mine m-a intors si iar am venit la tine.
Sunt atatea lucruri pentru care as putea sa te urasc,dar mereu va fi ceva in plus,care ma va face sa te vreau...
Inca sunt in dubiu daca sa ma bucur ca te-am cunoscut.Sau sa ma blestem pentru momentul in care m-am indragostit.
Inca nu stiu daca ar trebui sa te uit sau daca ar trebui sa iti spun cu atata senintatate "Dragule,mi-ai lipsit".
Habar n-am.

Mai ales cand esti atat de relaxat si nepasator.
Cand te uiti la mine ca la o straina,dar...totusi...zambetul tau este intresant,atunci cand vezi cat de fericita sunt,in preajma ta.Cum imi schimb starea,cum pot sa te iubesc in acest moment,ca apoi,sa vreau sa iti sar la gat si sa te dobor...

Ai darul de a intra pe sub pielea oamenilor.
De a te face incredibil de placut si de dorit.
Esti ca un drog,crede'ma...
Si din momentul in care te ridici,iti simt lipsa.

Invata sa inchizi usa,mai bland.
Invata sa o deschizi mai des.
Invata sa te lasi iubit.

20.1.2011

0 comentarii: