3 ianuarie 2011

Te provoc!


Aş vrea să mă pot provoca.Să pot să duc şi la capăt.Să îmi şi iasă ceea ce îmi propun,doar că...este prea...mă rog,împotriva mea.

Aş vrea să mă-ntorc cu spatele şi să nu îmi pese.Să pot să trântesc o uşă fără să mă sperii de tremurul pereţilor.Să rup o floare şi să mă bucur de mirosul ei,nu doar de cum arată în vază.
Aş vrea să pot să uit de noi-ul imaginaţiei mele,să pot să respir fără să mă sufoace aerul ce-l respiri şi tu,să înot în aceeaşi mare cu tine,fără să-mi doresc să mă fure un val.
Mi-ar plăcea să pot să fiu impasibilă rugăminţilor tale,să simt frig când e frig şi cald când e cald, nu invers,datorită ţie.Aş vrea ca atingerile tale să nu mă mai înfioare,aş vrea ca atunci când te văd să nu mai simt furnicături în vârful degetelor.
Muzica ce-mi place mie aş vrea să nu-ţi placă şi tie...Aş vrea să nu mă lege nimic de tine,dar culmea este că,indiferent ce aş face,mintea tot la tine-mi zboară.
Ar fi frumos,dacă m-aş detaşa de o iubire imaginată şi aş trăi-o lângă tine,pe cea reală...

Te provoc pe tine.
Să fii lângă mine,mereu.
Te provoc...
să mă iubeşti...


3.1.2011

0 comentarii: