5 ianuarie 2011

Romane matematice


Aş putea învăţa să iubesc pe aproape oricine.Aş putea fi blândă cu aproape oricine.Aş putea sta lângă aproape oricine.
Şi aproape oricine nutreşte măcar o mică simpatie pentru mine.

So...lay down all your problems!

Eu sunt un roman.O carte goală în care tu-ţi aşterni vise,dorinţe,iluzii şi mici răutăţi.Nicioata iubirea.
Mereu mă închizi după ce îmi scrii în suflet,niciodată nu vrei să citeşti şi o continuare.
Fiecare poveste începe cu 'A fost odată ca niciodată'.Eu mi-aş începe povestea cu 'Acesta-i sfârşitul,care naşte un alt început'.
Care va fi începutul,nu am habar.
Dar ştiu că viaţa şi iubirea-i un cerc.Continuu.Fără colţuri,aşa cum se aude.
Chiar şi matematic,e imposibil.
Există o continuitate.Spre exemplu,el mă iubeşte,un alt el mă doreste,un al treilea el mă peţeşte.Eu,la rându-mi...Pe unul iubesc.Pe un altul doresc.Şi pe cel de-al treilea îl caut.
Ecuaţii cu 'n' necunoscute.Care lasă pe pielea-mi fină şi subţire miros dulce de iubire murdară.
Dar e dorinţa ta ascunsă sub o iubire făţarnică.

Aş da toate acestea, ca să pot să te mai iubesc o dată...
Chiar dacă eu îţi dau totul...Şi tu,în schimb..
Nimic.

Risc.Ştiu.Doare.
Şi totuşi..
o fac.

Pentru tine,totul sau nimic.

4.1.2011

0 comentarii: