21 iunie 2009

Excursia de studii-Constanta-3zile






Ah...cat am asteptat momentul asta!
Am ajuuuuuuuuuus la Constantaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Ne-au cazat toate in cameraaaaa......dezastruuuuuuuuuuu:)),Numai haine, numai chestii aruncate si incurcate..



In prima zi, am mers la plaja, iar seara,am facut o plimbare pe dig, sub cerul instelat.

A doua zi, am fost si am vizitat Academia Navala si Scoala de maistri, iar dupa, am fost pe plaja.
Seara, am fost pe marginea unui lac, si m-am relaxat..am facut niste poze faine la apus, am fost si am mancat ceva, iar apoi,inapoi "acasa".



Ce-a de-a treia zi, am petrecut-o in portul militar.Am fost si am vizitat pe Fregata Ferdinand,o minunatie!Seara, am fost pe faleza, si am mancat ciocolata de pere si am baut suc de pere:)).Dupa, am mers si prin academie, pentru a vedea niste origami.
M-am intors pe la 12, cica la prezenta..dar n-a fost nimeni si...nah...








Momentele dulci s-au terminat...Si asa am ajuns acasa...si mi-e dor de tot ce a fost,de persoana ce-mi e alaturi....
Dar unele "lucruri" sunt facute pentru a fi repetate..
ceea ce se intampla o data, poate sa nu se mai intample niciodata..dar ceea ce se intampla si a doua oara, se va intampla si a treia oara.




La intoarcere, am oprit in Boboc,unde a fo' nashpa rau.Nici macar nu povestesc.

Dar cand am ajuns in Ploiesti, am stat pe valize, mancand seminte,in asteptarea trenului.



0 comentarii: