21 iunie 2009

Excursia de studii-Sibiu-3 zile





Sibiu,orasul meu de suflet.
Prima seara...invoire pana la 1 noaptea..
Mi-am sunat doi fosti colegi, cu care am ramas in relatii foarte bune..
Toti 3, cu rock'ul..
Ce facem?Simplu, mergem intr-o rockoteca.
Si uite asa, am ajuns eu sa merg intr-un loc in care m-am simtit bine,insotita de o companie pe cinste.

Ziua urmatoare, a fost obositoare..Am vizitat Academia Fortelor Terestre si iar am realizat ca acolo voi vrea sa dau..





Dupa amiaza am petrecut-o in Dumbrava Sibiului.M-am plimbat cu barca,am fost la zoo...




Iar seara..Giciti?
Am fost la Rockin' Transilvania, un concert maaaaaare.Am mai mers cu un coleg de clasa si cu unul dintre cei cu care m-am dus in rockoteca..Am avut noroc mare, pentru ca am intrat la concert.Dar am intrat fraudulos, prin gard:))
Oricum, tot a fost fain!


Ce-a de-a 3a zi, am petrecut-o pe la artileristi.Si bineinteles,la concert!!


0 comentarii: