7 iunie 2009

La Snagov


Weekend prelungit..alea alea.

Dis de dimineata, am plecat la Snagov, pentru a inota si pentru a ma bronza putin.
Nu dupa mult timp, au venit niste oanfiuwefjknfi de pusti si pustoaice, care, fara sa salute, fara nimic, ne-au invadat spatiul nostru.Galagiosi, enervanti, ne-au scos din minti.Asa ca, si noi, am intrat in apa-bomba- udandu-i pana la piele:))Nu au mai stat mult si au plecat.
Intre timp,a mai venit un grup care ne-a cerut permisiunea sa stea si sa se scalde.Nicio problema, cu noi.Dar ei intre ei,dezastru.I-au "furat" sutienul fetei cu care erau,iar cel care a facut gestul nu era nimeni altul decat...prietenul ei!
Manelele rulzzzz:)) asta e "deviza" tuturor, dar din pacate, mai sunt si exceptii care nu le gusta..Pe noi ne-au deranjat.
Macar am putut face,printre picaturi,un gratar, si mai ales, sa traversam de doua ori,Snagovul,inot!

Sunt mandra de ce am facut azi!M-am si bronzat, suficient cat sa nu ma ard la mare, dar mainile ma dor ingrozitor, dupa o pauza de un an:))

Cred ca voi dormi neintoarsa,in noaptea asta

ps:cum sa uit?!
n-am uitat!
fiecare isi lasa gunoiul,pet'ul si ce mai are, pe unde apuca..dar credeam ca se subintelege:(

0 comentarii: