30 iunie 2009

Fairytale gone bad sau cum se termina o prietenie

Cam asta e ceea ce pot spune..
C'est fini..
S-a ajuns intr-un punct in care drumul nostru face o cotitura.
Ai vrut sa ne despartim.
Nu conteaza cine a pus punctul.Important este ca a inceput sa existe.

Si uite asa..S-au dus toate.
Dar voi pastra amintirile frumoase..Si voi prefera sa mi te aduc aminte asa cum te stiam..
Daca vei vrea vreodata sa te intorci, stii unde sunt.
Tot cea mai buna prietena voi ramane..sper...Asta daca vei vrea sa ma mai consideri asa..Poate deja sunt o amica sau o necunoscuta pentru tine..nu stiu ce e in mintea ta..
Eu sunt impacata ca nu am gresit cu nimic..iar daca am facut-o, in momentul in care imi vei spune care este buba, imi voi cere scuze.

Pana una alta, iti multumesc ca mi-ai fost prietena buna.


"Ramai cu bine visule, si s-auzim de bine!"


si intr-o mare mica masura, se potriveste piesa asta:

0 comentarii: