28 iunie 2009

Tren.Oameni.Acasa.


Tren.Caldura mare.Aglomeratie..
Dar nu asta mi-a sarit in ochi...ci..doua lucruri:
1)O "familie" cu o mama sarita de pe fix, un tata care nu vorbea deloc..si un pusti traumatizat.
Decat sa vrei sa ai un copil si sa tipi la el cand greseste..mai bine lipsa,frate.
Este inadmisibil sa te porti astfel cu un pitic...Il inveti asa,si mai tarziu,te intrebi de ce are probleme cu capul...
2)Un tip...gelat,frezat, "stilat".Cu unghiile facute si pensat.
Simpatic la prima vedere(la fata), dar...nu greu mi-a fost sa-mi dau seama ca era un ditamai cocalarul,dupa felul in care statea pe scaun, se uita dupa fete...Cireasa de pe tort a fost ceva de genul "suna telefoanele"...
Alte chestii ciudate,la el..pe brate, avea urme ce pareau a fi crestari cu lama:| sau cu ceva ascutit,ce lasa urme paralele si verticale...Si..pe deasupra, o "bomboana" de tatuaj,facut pe genunchi:o inima cu un "F.F" in ea.
sa te tot indragostesti, nu altceva.


Si acum,lasand la o parte cele de mai sus, trenul a avut intarziere, aproximativ 30minute, a fost incredibil de cald iar oamenii nu vroiau sa se deschida un geam..
Nu prea mi-a pasat de ceea ce jucau ei(persoane adulte jucau TOMAPANT) pentru ca m-am uitat la un film...Un horror, slabut, dar..digerabil,in caz de plictiseala acuta...Si..intr-un final,am ajuns acasa...

E interesant sa te uiti la oamenii din jurul tau..Sa te gandesti la viitorul societatii,la prezentul ei..si la trecut,cu maiestrile ilustrat de parinti.

Sunt obosita.Vise placute!

0 comentarii: