21 iunie 2009

Excursia de studii-catre Sibiu


Si iata ca in ziua de 12 iunie, la ora 7 dimineata, am plecat catre Sibiu.
Prima oprire am facut-o in Brasov, la Academia Fortelor Aeriene.
Acolo, am vazut avioanele,dar si ne-am lamurit in privinta a ce putem face dupa ce terminam academia.Am stat putin, maxim 2 ore, dar a fost suficient.




In continuare, am oprit in Fagaras, la Scoala de aplicatie pentru infanterie si vanatori de munte.


Foamea e mare in randul lm'istilor.Asa ca,am facut un popas la Sambata, si am mancat ceva.Servirea proasta, iar noi, le-am platit cu aceeasi moneda:o comanda de aproximativ 100 lei, a fost platita in bancnote de 5 si 10 lei, iar aproximativ 10 lei, in monede de 10 si 50 bani.Chelnerul le-a scapat pe toate pe jos si a avut de numaraaaaaaaaaaat :))



Si iata ca intr-un final, am ajuns la Transmisiuni, in Sibiu, adica locul in care am fost cazati.

1 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Frumos. Sunteti tineri si minunati. Intotdeuna mi+au placut oamenii in uniforma. Impun respect.
Bafta multa in tot ce iti propui.