21 iunie 2009

La dirigu'


De ceva timp,tot planificam sa mergem la gratar,cu clasa.Doar ca ne-am organizat prost si...evident,n-am mai mers.
Dirigu',cunoscandu-ne dorinta,dar si pentru a marca iesirea dansului la pensie, ne-a invitat,evident:)),la gratar.
Astfel,joi,dupa ce s-a terminat cu festivitatea de inchidere a anului scolar,toata clasa a purces spre locul cu pricina.

A fost foarte frumos..Ploaia a completat imaginea pitoreasca a decorului...
Ne-am distrat pe cinste..Am mersi prin Breaza cu bicicletele,am jucat Tzaca(iar cine gresea trebuia sa manance mustar),am stat si am povestit,ne-am dat in leagan, am "furat" cirese din copac..
Dirigu' a fost altfel fata de orele de curs..Era evident ca il vom gasi altfel,dar nu ne asteptam sa se puna la mintea noastra, intr-atat...si mai ales, sa ne sustina,inclusiv in a reproduce unele scene din timpul orelor, cu profesorii..

A fost o seara frumoasa.Ne-am pregatit sufleteste pentru excursia de studii.Si mai ales, noi, fiind ultima promotie a dansului, am incheiat "domnia" in Cantemir,intr-un mod magistral!

0 comentarii: