25 noiembrie 2010

Ambiguitate..

Te ador.
Încă de mică,te ador.Din clipa în care te-am gustat şi te-am aflat,nu m-am mai putut despărţi de tine..
Mi-ai fost şi prietenă şi duşmancă..
Fericirea mea este relativă,dar cu tine,care îmi eliberezi atâtea endorfine,mă simt completă..
Îmi place să te muşc...Îmi place să te iau cu mine peste tot..
Îmi dai atâta energie,mă umplii de vitalitate...
Este uimitor cum simt nevoia uneori,să fug şi să te caut..Să te iau iar cu mine..Şi să te termin..
Să te simt rece.Aşa îmi placi...Rece..Şi totodata dulce...
Uneori te dai inaccesibilă...Nu mă laşi să-mi înfig dinţii în tine...Tocmai pentru că eşti rece...
Dar te dai rapid pe brazdă..Şi atunci...
Eu iar sunt fericită...

Simt nevoia să fii mereu cu mine...
Rămâi cu mine..
Eşti una dintre plăcerile mele...Uneori bune,alteori nebune;).

Îmi placi...



(PS:ciocolataaaaaa!)

25.11.2010

0 comentarii: