23 noiembrie 2010

Greşeli..

Şi într-o atmosferă intimă şi caldă,ea şi-a permis să pătrundă...
Fără să ştie că intră în universul ei...Că fiecare prezenţă o zdruncină şi o întristează..Fără să ştie că defapt...Toţi aleargă în cerc...


-îmi e bine doar cu tine...Îmi place să îmi petrec timpul cu tine..doar cu tine..
-într-adevăr...nu credeam că o cafea poate conţine atâtea sentimente şi atâtea clipe frumoase..
-Ştiu..lângă tine mă simt eu...Doar că...sunt multe lucruri la mijloc...Şi dor..
-Cunosc...Şi cu toate astea..Şi eu sunt prins la mijloc..
-Îţi zic...greşeşti..răneşti mult..Dar nici nu ştii să te joci.Faci greşeli elementare,dragule drag..Cum e posibil să amesteci treburile în halul ăsta?
-Nu ştiu..şi eu sunt confuz...
-Nu mai răni..că nu e bine...

Şi aşa...fiecare în universul său...a aşteptat ca timpul să treacă...să se liniştească apele..şi totul să fie bine...


Timpul trece...Mereu se văd..Mereu se întâlnesc..
Şi mereu se fac aceleaşi greşeli...



23.11.2010

0 comentarii: