27 noiembrie 2010

Suflet nomad. II

Se uita in ochii ei,cu atata dorinta si atata teama..
Ea il privea pe el...Cu naivitate..frica..si iubire..

-Nu-ti cer sa ma intelegi..Doar accepta-ma..
-Mi-e greu..cred ca realizezi asta...E bine,dar nu perfect..
-Stiu..Si stiu ca eu sunt singura de vina...Dar pana la urma...Asta sunt eu...vulcanica,imprevizibila..predispusa la greseli..si la nomadism...Cred ca esti constient de asta,scumpule iubit..
-Da...stiu asta..Si tocmai d-asta imi este foarte greu..Te inteleg si stiu ce simti,doar ca..gandeste-te ca nici mie nu-mi e usor..
-Iti spun,cu mana pe suflet,ca nu eu imi doresc sa 'fug' dintr-un suflet in altul...nu eu imi doresc sa fac rau..si cu toate astea,neintentionat,tot le fac...Nu mi-am propus sa fac toate astea si...totusi..le fac
-Am rabdare.
-Rabdarea ta doare...Poate mult mai tare decat ce-ti fac eu tie...Doare tocmai pentru ca..ai rabdare...
Stii...te iubesc..nu stiu daca ma crezi...Dar..orice as face,stiu unde mi-e bine...Mereu vei fi 'casa' mea,'casa' nomadului...
-Dar,scumpo,nomadul nu are casa..
-Da..atunci...calul meu.nomadul,intr-adevar..are doar un cal...Prieten,si la bine si la rau...Iti multumesc..dar...Nu stiu...Mi-e greu..
-Te inteleg.Si tocmai d-asta,iti stau langa.Orice ar fi.
-Iti dai seama,ca bine nu va fi,nu?Ca e posibil sa fug,iar si iar..?Asta-mi e caracteristica...Fug.de unde e cald.
-Stiu..
-Cum poti fii atat de calm?Si cald?In ciuda ratacirilor mele?
-Nu am idee..poate pentru ca tin la tine mai mult decat ar trebui?


Ani la rand,ea a tot fugit..si s-a intors..mereu a fost primita cu bratele deschise..mereu s-au cautat,mereu s-au gasit si tot atat de mereu,s-au pierdut iar...
Ca sa se regaseasca iar..


-Mi-ai lipsit...
-Si tu mie..
-As vrea sa te mai intreb daca o sa mai fugi..
-Nu pot sa-ti dau un raspuns..
-Fiica risipitoare..
-Stiu...
-As fi putut fi eu fiul risipitor...
-Iubite,nu-ti sta in fire.Ai fi incercat doar sa-mi calci pe urme..si atat.Fara succes insa..
-Imi dau seama...fuga face parte din tine.la fel ca si intoarcerea..
-Fugi si tu macar o data...Te rog...
-Nu pot.Voi fi ancora ta.Macar atat..
-Iti multumesc..

Si in continuare,ea a ratacit....
Nu si-a putut schimba sufletul...Cald...
Dar niciodata incatusat..


27.11.2010

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iar te bantuie dorul de duca?

Rucs spunea...

:))
depinde cum privesti:P