20 septembrie 2009

1,2,3,4...

Anul 1,rade..
Anul 2,glumeste..
Anul 3, mare si tare..
Anul 4,plateste..

Cam asta e ordinea si 'povestea' prin liceu..
Piticii habar n-au cu ce se mananca viata in cantemir..Rad la glumele altora,sunt frecati de toti..si saracii,afiseaza un zambet trist...ca nah..
Anul 2,deja prinde chichita pe aici..si poa' deja sa lanseze glume,pune porecle..
Anul 3,e mare si tare..'caporalii face legea'..
Iar acum..anul 4..plateste..cu bacul,cu admiterea..cu tot..

Urati-ne succes..
In curand incepem cu 'baga mare pe sistem':simulari peste simulari,teste,teze,2000m,bac..admitere..

6 comentarii:

Predator7 spunea...

Ce limbaj colorat pe aici! Ar mai trebui sa pui putin mana pe o radiera si sa mai stergi din culori...

paco spunea...

ce urat vbesti [-(
n`as putea :))

Rucs spunea...

of of..
amandoi mi-ati sarit in cap..
cel putin tu,mihai,trebuia sa ma cunosti,la capitoul asta:))
nu-s usa de biserica:))
si in plus..
asta'i expresie frumoasa,de cantemirist..era pacat sa ii stirbesc din frumusete:))din muzicalitate..din tot!

v-am pupat!

paco spunea...

n`ai cum [-(

Daniel spunea...

pai copila, de ce nu ai zis asa...mai trec si eu pe acolo ;))

Rucs spunea...

paco,am cu ce mah:))si cum:P

kidu meuuuuu!
te astept cu draga inima pe aici:D.ultima data,la sibiu,am stat asa de putin impreuna..dar mi-e dor..te astept la o discutie:D
si enjoy fuckin' the bitches:))