11 septembrie 2009

Repetitii..

Huh..am o durere ingrozitoare de picioare si de coloana..
Azi de dimineata,cica am facut sectoare..dar m-a scutit Raducu,deoarece m-a rugat sa-l ajut la discursul de deschidere a anului scolar..hihi!lucky me!
In continuare,mi-am cautat pantaloni.si culmea:ori sunt lati si scurti,ori in dunga si lungi.Parca doar doua tipuri de oameni exista:inalti si slabi,ori scunzi si grasi.mbu.

Dar 'durerea' mare a fost la repetitii..
Caldura mare,stat in picioare..
La infratirea 'de proba',am crapat de ras..
Hai sa defilam..noi ok,dar dupa, garda de onoare si cea a drapelului erau in contratimp...
Si cineva, de colo:'Mai bine v-ati spanzura!'
si capitanu' da cu perlele de pereti:'Hai..mai aveti trei-patru-cinci luni si terminati...bine...sapte-opt'..

Glume,rasete..si frecat de menta.
Azi mai avem 'sectoare' in proiect...daaaaaaaaarrrrrrr......ma rog:)) si cam atat:))

0 comentarii: