25 septembrie 2009

Glumitze perverse:)

Si acum...Episodul:inteligenta cantemirista!

Profu' de geografie s-a gandit sa organizeze o exfursie pe munte...bineinteles,cu telecabina bla bla,ca nu toti sunt obisnuiti cu muntele..
Si uite ca in mijlocul orei,tranteste o replica de genul:'Pe baieti ii ducem la 'babele' ca sa vada fete,iar pe domnisoare le ducem la 'omu' ca sa faca si ele ceva miscare ,ca aici nu se poate'..
Si vrei sa zici ca asta e normal?!

Ieri,la raportul companiei,ne era foarte cald.Si o colega, a intrebat daca putem veni dezbracati,imediat precizand ca fara geaca.Iar cineva,a dat replica 'putind' a inteligenta:'Imi pare rau,dar nu am bara la mine'.
Penibil...Si de prost gust..


Si acum..sa vedem ce mai urmeaza..Asta e inteligenta care ne inconjoara..

V-am pupat si ne mai azim!

1 comentarii:

strumfita cu esarfa spunea...

hey! sunt milady...
mi-am schimbat adresa blogului.
http://www.questioare.blogspot.com
adauga-ma cu noua adresa.
thankx.