9 septembrie 2009

The end.De maine,un nou inceput


Si uite ca s-a terminat vacanta de vara..Ultima vacanta de vara..
De acum incolo,vor incepe 'ultimele':balul bobocilor,vacanta de iarna,vacanta intersemestriala,cea de paste..vreo invoire generala..si...uite ca am ajuns si la sfarsit...festivitatea de premiere,bacul...si admiterea..
Timpul s-a scurs cu viteza ametitoare..
Parca ieri ma infrateam cu marele Madalin..Iar luni,piticii se vor infratii cu mine..
E grandioasa povestea...sentimentul,ce sa mai zic..Am ajuns de partea cealalta a baricadei,am ajuns sa privesc cu jind la pitici..Am ajuns sa fiu sergent,am ajuns cu ditai gradele..
Imi amintesc si acum,cand Lupi m-a gradat la miezul noptii,cum Preda mi-a pus un grad,iar Lucia celalalt..cum Adi m-a facut sergent..
Si uite asa a inceput un an,plin de evenimente,plin de 'ultimele',plin de munca si sa speram,plin de satisfactii..
Dar sunt trista...merg cu pasi grabiti catre final...ma amuza deviza:'mai e putin pan' la marele nimic'...dar asta e realitatea..
Acum va las..ma retrag in melancolia mea...
Imi umplu cada cu apa caldaaaaaaa....imi iau gigantica lumanare ce arde 65 de ore...si ma duc sa lenevesc.acum.ultima data.
Ca de maine,schimb locatia,patul,programul,masa...tot tot..
Va pup si zambiti!

Inca sper ca viata e frumoasa!