10 septembrie 2009

Desteptaciune cantemirista

Si uite ca am ajuns la Breaza..CU o diiitai intarzierea,dar am ajuns..
Revederea,pupaturi,toate alea..
Darrrrrr........uite ca incepe 'desteptaciunea':))
Mai toate gagicile erau vopsite..dar doar 2 au fost mai 'extravagante'.
Cum au fost vazute,dai cu vopsitul,inapoi...:))
Dar ce-i aiurea..

Capitanul s-a luat de mine.Ca de ce sunt bruneta si ca pana maine,sa am alta culoare in cap.
Buuuuun..omul nu stie ca peste brunet nu prinde nimic,si doi la mana,nu stie ca pot sa-mi ard parul?!
Culoarea din parul meu e doar cu cateva nuante mai inchisa..si hop tzop,se trezeste el..

E frig in camera...Prestam intr-una sectoare...Mi-e sila..
Macar am vorbit cu cineva dulce..Nu ne-am mai auzit de muuuuuult timp..


Dar..sunt a lil bit more fucked up:(

1 comentarii:

Predator7 spunea...

Da la ce culoare se astepta? Daca pana si brunetul este interzis... Blond, roscat, culoarea cucului turbat?