4 septembrie 2009

Scoala-i lux!

Si pentru ca nu ma pot abtine,la 3 fara 15 minute eu m-am apucat de batut campii pe aici:))

Sunt contrariata..
Mintile luminate vor sa dea 500euro la fiecare bebel,pentru studii.Doar ca banii pot fi folositi la 14 si 16 ani,daca nu ma inseala gagiu din memorie.
Daarrrrrrrrr.......
Astia uita ca un copil merge la scoala pe la 6 ani,cred...Si ca ii trebuie caiete(mda...pe 10 caiete am dat 30 si ceva de lei:|),uniforma(nepotica mea trebe' sa poarte vestuta si pantalonas,setul fiind in jur de 250lei) si altele...Dar doar dintr-un foc,dai destul cat sa reduci bugetul pe cateva saptamani.
Si acum,vin partile urmatoare:de ce sunt dati cei 500euro la nastere,cand nu pot fi folositi decat tarziu...Ca doar piciul nu merge la scoala la 14 ani..
Si mai ales...sunt atatia copii sarmani..atat la oras(dar mai putin) cat si la sat,care nu merg la scoala,pentru ca nu au parintii bani,ca sa-i trimita..
La ei nu se mai gandeste nimeni..


Pai bine frate!?Asa sta problema?
Scoala parca era obligatorie pana prin clasa a 10a(acum vor sa mai adauge un an),asta inseamna ca nu trebe' sa fie lux sa inveti..Iar ce faci dupa,sa te priveasca...

Sunt atatea tampenii,care se bat cap in cap..De ce,de ce si iar de ce?!?!

Darrrrr...se pare ca..cine are bani,scrie pe caiet..Iar cine nu...va ajunge sa mearga la scoala,cu tablita din lut.Ca pe vremea lu' ala mort demuuuuuuuult,incat i-am uitat numele.

M-am sictirit.
Ma bag la nani.
E 2.53.

Noapte buna..
Sau neatza,celor care ma citesc la cafea.:)
V-am pupat si nu uitati sa zambiti,chiar daca injurati pe sub mustati!;)

0 comentarii: