5 septembrie 2009

Singura..

Ma plimb ca o nebuna pe strazi.Din clipa in care am auzit vestea,mintea mi s-a incetosat,nu mai pot sa vad si sa aud.
Hoinaresc de cateva zile,prin ploi si vant cumplit.Buzele imi sangereaza de la atata frig,mainile mi-s intepenite.
Oamenii se uita la mine cu mila,dar nu pot intelege starea mea.Vor sa-mi dea o haina,dar nu de caldura asta am nevoie!Vor sa ma hraneasca,dar nu asta imi lipseste!Vor sa ma ajute,dar nu ei sunt capabili sa o faca!
Din clipa in care am auzit vestea,sufletul meu a murit..
Nimeni nu va fi capabil sa-l resusciteze,sa ma poata iubi si sa ma ajute sa renunt la trecut..
Nimeni nu va mai fi ca mine,dezolata,singura si incredibil de trista..
Si mai ales nimeni nu va sti sa-mi daruiasca singurul fruct ce inca mai poarta parfumul tau:gutuia.
Inca mai simt pe piele mirosul tau,carnea inca este calda,dupa imbratisarea ta,dar...tu nu mai esti.Ai plecat..Dar ma veghezi...
Sunt obosita..Frigul ma rapune..Fara sa realizez,ma prabusesc.Senzatia e aceea de cadere in gol...
Dar..simt mirosul de gutuie..E cald..Te vad..Te simt..

Am ajuns iar langa tine..
Mi-ai lipsit..

0 comentarii: