14 septembrie 2009

Prima zi.

Soare..caldura..aglomeratie.
Discursuri..stele peste stele..
Si cam asa as putea zice in cateva cuvinte,cum a fost dimineata asta.

Juramantul a fo' fain..am trecut dintr-o parte in alta..Din partea bobocilor in partea viitorilor absolventi..
Ciudata senzatie.dar faina..
Sunt putin bulversata de trecerea timpului..
Ne-am intalnit si cu niste fosti colegi..E placut sa-i revezi,sa auzi povesti noi,sa vezi cum s-au schimbat,samd.

Dupa festivitate, ne-am hotarat sa iesim la o pizza.
8 gagici din 10,cate suntem in camera, am mers la terasa..Am ras,ne-am simtit bine..La intoarcere am dat o tura si pe la magazine.

Acum,la studiu.
Dar zici ca e sala de net.OSC'ul bantuie pe aici,noi ne amuzam de zor si uite cum anul IV a inceput in forta;))

Si azi e doar prima zi..

0 comentarii: