5 august 2009

Bombonica muzicala-Alin Nica-By my side

Intamplator am dat peste clip,deci peste melodie,cand bantuiam de zor pe trilulilu:))
Piesa'i faina,are beat'ul ala,dar ceea ce mi-a placut,este faptul ca tipul a fost ales de doua ori primar al comunei sale(Dudesti,daca nu ma insel),a participat la selectia pentru Eurovision,a fost cooptat de PNL si...a absolvit scoala populara de arta sectia muzica usora.
Interesanta activitate,as putea zice:D


Alin Nica - By my side (original version)

2 comentarii:

Anonim spunea...

de ce ma iei cu vrajeli de genu ca te asteptai mai mult din partea unui bla bla team atacat in vreun fel ?... oameni se mai schimba nu mai scriu ca inainte da am invatat sa vad in imagini

Rucs spunea...

esti sigur ca te-am atacat in vreun fel sau altul?
nu-mi amintesc sa fi dat de blogul tau,vreodata,si mai ales,sa te iau cu vrajeli:|
poate daca imi vei reimprospata memoria, vom mai discuta.