25 august 2009

Luminitze si filmuletz!



Aseara am iesit in oras,la un film.
Am mers la Bruno.Nu e cine stie ce ca film,dar are unele poante de te doare capul,de la ras:)).
E gay rau filmu'.Uite trailer'ul:


si trecand peste asta:))

Ne-am plimbat si prin centru..E frumos orasul seara..e foarte luminat.
Gasesti fel de fel de persoane:de la boschetari care te abordeaza si-ti cer bani de mers la Ploiesti('uatevar'=da ba si mie sa-mi iau tigari si bautura) pana la cocalari,rockeri si oameni stilish care au logoree atunci cand mananca(bine...tipu' povestea de mailuri primite la 3 dimineata..in general chestii de serviciu)

De la atata mers plus papucii mei mega sexosi cu talpa(destul de noi,pentru a-mi face rani),m-am intors desculta din Unirii,adica din centru,pana acasa..
Eram funny.Eleganta,dar desculta si cu papucii in mana..Talpile negre..ma simteam ca un ciupalac de pe strada:))Bine totusi ca azi mi-am mai revenit si pot sa ma incalt la loc:))

A fost frumos.Mi-a placut.
Imi era dor de o iesire de genul..

0 comentarii: