18 august 2009

Evident ca'i evident!


hi hi hi!
ha ha ha!

Mi se par seci oamenii care stau in fata blocului la bere.
Si mai seci mi se par cei care o beau in masina.SA vezi 4 ciupalaci inghesuiti,cu berile in nas.
Foarte seci sunt cei care ies cu masuta si scaunele de plastic,evident,tot in fata blocului,si la fel de evident,tot la bere.
Si cei mai seci sunt cei care..ma rog..

Sa va povestesc:
Iarna..ger...evident ca frig..zapada multa..evident
Plecam cu masina, si in fata blocului(d'oooh!evident:)) ) 5 oameni ne fac cu mana.Evident ca dintr-o masina.
Ne intoarcem peste mai bine de 4 ore..
SI mai evident.
Cei 5 stateau in masina,cu geamurile aburite,pe intuneric,evident.
Consumau in continuare bere,evident.
Si la fel de evident e ca nu ne-au mai observat cand ne-am intors..
evident.

Deci e evident.

Dar...evidenta e si intrebarea mea:Nu-i asa ca-i evident ca nevestele lor i-au dat pe us'afar' din casa,ca baietii se intrec in bautura si pe deasupra uita sa si plece?evident ca din vizita.:))
Nu e mai simplu sa existe masura si totul sa se petreaca undeva,intr-un loc cat de cat normal(gen terasa,gradina proprie,sau chiar acasa) si nu ca boschetarii,pe spatiul verde al blocului?

Evident.
I-am vazut iar pe geam.Si evident ca tot in masina erau.
Si evident,beau bere.
evident.tot postul e evident.

si evident ca voi vorbi acum la telefon.evident.
noapte buna!(evident:)) )


ps:scaparile,la astfel de "chestii",nu le voi aborda.fac referire la obisnuinta!!

4 comentarii:

paco spunea...

bere iarna :|

Rucs spunea...

evident ca bere iarna8-|

fara niciun fel de misto.
oamenii sunt impatimiti ai berii..
si daca stau sa ma gandesc,iarna,ar putea incerca un vin fiert,ceva...
ca deh...sunt la mare cautare...in sezon.:|

paco spunea...

am si eu scapari uneori si ala fara par ar putea sa`ti confirme :P dar totusi... bere iarna... :| What Has Become Of The World?

Rucs spunea...

scapari au toti.
dar nu obisnuinte!aici e buba.
pare rau daca s-a inteles altceva..sau am atacat in vreun fel...o sa precizez in post asta.


poate ca "experienta berii sub/la zero grade"(ca-n reclama) in toiul iernii,e ceva fain:))dupa ce ca iti e frig,mai ingheti si pe dinauntru:)) in loc sa te incalzesti:))
cin' stie cum "gandeshte" oamenii?n-avem noi in cap ce au ei,claaar?!:))

si is ferm convinsa ca berea,iarna,afara,e nashpa.macar daca mancau ceva picant inainte=))