17 august 2009

Memorieeee come back!


in starea asta de letargie in care ma aflu,memoria incepe sa-mi faca figuri:))
Uit ideea,parca ma pierd in spatiu...Imi trebe' cateva secunde de "reculegere" ca sa pot sa reiau firul gandirii,de acolo unde s-a taiat..
devine enervant.

Cre'ca ar trebui sa iau niste lecitina.Sau Cavit(sau poate nu.ultima data am halit o cutie intreaga,o data:|)..Sau poate niste vitamine..

Damn.Iau vitamine.
Ieri am uitat sa-mi iau bulina.:|

Am fugit acum.Sa nu uit si azi:))
Devine din ce in ce mai sec...(nu seX,seC)

21 comentarii:

paco spunea...

seCS :D

Rucs spunea...

te-am prins,nebunel:))
aa??la asta te gandesti?
zi!re-pe-jor!

sau e o aluzie la CS'ul din numele meu?:P
sau esti un impatimit de counter?ca si asta e o varianta:p

ce mai faci?

Rucs spunea...

aa:))
ca mi-am amintit:))au inceput sa faca reclama la tuborg green fest:))
pam pam:D

paco spunea...

la tuborg green fac de ceva timp reclama :P
ce sa fac... prin concediu :P
cat despre chicane si alte formatii si dj cu care am interactionat... am pile :P
am ceva amici care lucreaza la o firma care se ocupa de sonorizare si lumini si cand ma duc pe la concerte intru moca :P
cu chicane m`am intalnit la neptun pe 2 mai si am ajuns sa`i cunosc prin inginerul lor de sunet pe care l`am imbatat :">

paco spunea...

cat despre CS te las pe tine sa te gandesti :P
(nu`mi place counter)

Rucs spunea...

:))
misto faza cu ingineru' de sunet:)).mi-ai luminat noaptea(ca deh,e 00.41:)) )

ai ceva succes cu campania de promovare?cre'ca ar trebui sa fim mentionati la capitolul "informarea publicului"..tot ar iesi de un "oscar",ceva,decat deloc:))

iar cat despre CS..iti mai dau niste variante:eCStasy, eCS(ex) ,ruCSac, eCSecutie(executie),oCSigen(oxigen)...mai vrei?:))
si totusi,as prefera sa vina de la Rucs:"> :p

concediu placut!

paco spunea...

eu ma refeream la reclama de la tv :))
dar am vb cu baietii si ei fac lucrarea. sper sa ajung.
cat despre CS.... vine de unde vrei tu :P

Rucs spunea...

tot nu te lasi,nu?:)) CS CS CS CS CS:))

eu am mai tot dat linku' in stanga si-n dreapta...nu prea as vrea sa ma duc singura...macar sa mai schimb o vorba ceva,cu o fata cunoscuta.plus ca in mai multi,scad riscurile:))

paco spunea...

:)
problema e ca imi dau seama ca imbatranesc :| la 23 de ani :|
in sept am 3 nunti
pe 5,12,26... 2 prieteni din copilarie si colega de banca din liceu :|
si toata lumea ma intreaba cand ma insor...
sapt trecuta a fost prietena pe la mine si a stat cateva zile si in seara asta la o bere (pe terasa) mi`a urat casa de piatra :| si eu :O....
anyways.... te las cu CS`ul tau :P

Rucs spunea...

oh:))
tu la 23 batran?ai idee cum ma simt,cand stiu ca mai am putin si fac 18?:))
daca ma mai gandesc putin,incep si plang:))e prag psihologic:))

mai..acu'...daca ei se casatoresc,asta nu inseamna ca si tu trebe' sa o faci(adica sa te grabesti..sau de gura lumii..bla bla) sau sa te simti batran din cauza asta.din contra!priveste povestea ca pe cateva momente in care mai poti copilari..momente in care vei mai putea fi "egoist",in sensul ca nu va trebui inca sa te gandesti pentru 2,sau 3+...
fii fericit!viata e scurta.doar corpul imbatraneste,mintea si sufletul le poti face sa ramana tinere!
cate un concert e bine venit:P..see?

iar prietena ta...ca ti-a urat casa de piatra...hmm..nu vreau sa sune ciudat,dar..poate ca,ascuns sau pe fata,asta isi doreste ea.acum..sau in viitorul apropiat.probabil se astepta sa parasesti gasca burlacilor...:P

anywayz kid.have fun,pana sa te lase articulatiile..ca dupa...pauza totala.

(in postul celalalt,am vrut sa zic "fatza cunoscuta")

paco spunea...

mda... si eu am uitat sa zic in postul trecut ca un prieten mi`a urat casa de piatra :))
ea a plecat acasa joia trecuta :-<
hai fugi la telefon si lasa blogu` :P

Rucs spunea...

nu mai fug:))
doarme.nu insist,il "terorizez" alta data:))

durere mare...si pe tine te lasa memoria?:))
of...
prea suntem oameni,cu totii:))
incercam sa zicem ceva si iese cu totul altceva:))macar potrivim si partial intelegem:D

hehe:P
eu am motiv de bucurie.weekendul asta vine la mine:p.ha!:P

paco spunea...

CS
=))

Rucs spunea...

CS:)))
totusi...la ce te gandesti?:))
parca l-ai spune cu un sens d'ala pervers/ascuns/nebanuit :))

paco spunea...

>:)
AleCSandri :P

Rucs spunea...

=)))))
loool
la 1.38 te gandesti la alecsandri:))

am zis bine..un substantiv(propriu) nebanuit!

sincer,nu mi-ar fi trecut prin minte,nici daca m-ai fi impuscat:))
cel putin,nu la ora asta;))

Rucs spunea...

si totusi,prima data ziceai seCS:))
acum aleCSandri

what's next?:))

paco spunea...

pai... nu asa se scrie??
e singurul cuvant pe care il stiu cu CS :P

Rucs spunea...

ba da.
dar singuru care-mi venea in minte,si asa se si scrie,e ecstasy.

dreptatea e undeva la mijloc.
e o notiune relativa.
amandoi am castigat.yeee!! \:d/

tu cu alecsandri,eu cu ecstasy
:D

paco spunea...

:) hai ca eu te las in seara asta. ma intorc la domnu puric :) mai am putin si il termin

Rucs spunea...

oki.spor la citit:D
si totusi..
cum scrie?ca n-am apucat nimic de el...
:">