12 august 2009

Gimp..

Ufff..
dupa ce mi-am obosit ochii in cautari disperate de tutoriale pentru Gimp(fra'su e Photoshop,dar in Windows.eu sunt pe Linux),am reusit,intr-un final, sa fac ce imi propusesem:sa modific culoarea ochilor si sa machiez:D
pam pam!
e 02.32 si m-am apucat de tarasenia asta,pe la doishpe.
Imi e si somn,mi-a amortit cotul pe birou si cate si mai cate.
va las pozele,sa le vedeti si voi cum arata,editate de manutza mea:)).mentionez ca originalele le-am luat de pe deviantart.com




ps:ma supara rau blogu'.cand dau previzualizare,pozele apar una langa alta, iar cand public postarea,apar una sub alta.:|..pai e corect dom'le?:((

2 comentarii:

Anonim spunea...

la a2a poza nu ai faqt nik...prima e fara culoare si a 2a cu...okii verzi se observa si in poza fara culoare;)

Rucs spunea...

poate ar trebui sa te uiti mai atent.dar o sa mai pun cateva poze,unde sunt mai vizibile modificarile.sper sa te lamuresc:D