31 august 2009

Un mesaj si-un la multi ani...


Ashea...sa revenim..
Ieri,stiti bine,a fost ziua unui sfintishor.
Si din politete,am dat cateva mesaje.
Unui prieten bun,cativa colegi si...tipei pe care o consideram prietena buna.
dureros este faptul ca nici macar nu mi-a dat un semn de viata,un 'mersi' sau un 'du-te dracu'...
Am zis sa incerc iar..Sa vad care e buba.Dar daca ma lovesc de cochilii ed genul,zau,mai merita sa iti stresezi constiinta?NU.
Inca doare ruptura asta,dar n-am ce sa fac.
Repet,am constiinta impacata.Dar degeaba:))

si asa,mca o paralela,am dat un mesaj si unei colege din generala,cu care m-am inteles bine.
Mi-a raspuns.Chiar daca nu ne-am mai vazut de 3 ani si nu mai discutam deloc pe mess.

Daaaaaaaaaaaarrrrrrr........
Unele persoane,asa cum vin,asa si pleaca.
Si unele lasa o usa deschisa in spate.
Ea...inca refuz sa cred ca a inchis-o definitiv..


ps:inca o data,la multi ani TATI!

0 comentarii: