5 august 2009

Manele bune si manele rele :))


Multzam' fain ca ati avut rabdare sa scroll'ati peste ditai postu' cu citate:))
lasand asta la o parte,aseara m-am uitat putin la "Rai da' buni", si ghiciti cine au fost invitati?!
Daniela Gyorfi si Liviu Mititelu'!Da,ati vazut bine,au fost invitati manelisti.
Au cantat o piesa,care,sincer,suna bine pentru o manea(eu fiind anti-manelista,cu rocku'n casti:)) ).Pentru a evidentia faptul ca exista manele bune si manele proaste, Roxy Manelista si nush-cum Valorosu' au zgariat timpanele ascultatorilor,cu o manea de 200euro,inregistrata la...."studio"=casetofon.
Saraca tipa,nici nu stia sa faca play-back,si la un moment dat,i s-a intrerupt intentionat banda,pentru a evidentia acest lucru.Si ghiciti ce?!A ramas cu gura cascata,crizandu-se.
Morar i-a intrerupt,razand copios de ei si mai ales,dandu-i afara din emisiune:)).Facand o paralela,Mititelu'(care cica-se e cunoscut.(eu habar n-am de el,dar trecem peste)) are un nume modest,iar no-name-ii aia doi care bocesc o manea,au nume care sar in evidenta:))

Rugat fiind sa cante si altceva,Liviu a interpretat o piesa r'n'b , duet cu Connect-r.Ascultandu-l,pot spune ca avea voce si mai ales,ca nu suna deloc a voce de manelist.Mi-a placut(pentru ca a fost in stare sa schimbe stilul(din manea in r'n'b,pt emisiune),spunand ca a inceput cu r'n'b,ulterior trecand la manele:|).
Manelista-lu'-peste si Valorosu'-de-da-pe'afara au refuzat vehement sa cante ceva live:)).

aici aveti boceala lu' manelista(care are si televiziune on-line:)) )+mistoul lui Morar

si aici Mititelu si Gyorfi

si sa va arat si r'n'b-ul cu Connect-r

ps:sorry,dar clipurile nu le-am putut posta.nu ma lasa "fufletzelu'" sa-mi pangaresc in asemenea hal blogu':))

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare,da' oricum bine ca nu le-ai pus pe blog!

Rucs spunea...

saru'mana raresh:D
ma bucur ca ti-a placut:D