28 septembrie 2010

Aşteptare

Şi-am să alerg pe străzi,prin praf şi ploi, ca să te găsesc..
O să merg prin zăpezi,să-mi îngheţ nebuniile.
O să stau în frig,să-mi încălzesc sufletul..
O să fumez visele,pentru a face loc realităţii..
Totul se plăteşte azi. Inclusiv iluziile.

Şi toate astea,pentru tine..
Pentru că vreau să pot să mă ţii în braţe seara..Să mă mângâi..
Cum poţi să lupţi pentru tandreţe? Sau pentru duioşie? Cel mult poţi să le aştepţi.


Şi-aşa şi eu..te voi aştepta într-o zi,acolo..
Şi tu o să ştii când să vii...
Doar atunci când mă vei simţi iar..

A ta..

PS:
Destinul lucrează prin amănunte.


28 septembrie 2010

2 comentarii:

George spunea...

Ai schimbat un pic registrul, sau mi se pare mie? Oricum continui sa te citesc. Te imbratisez cu drag, creaturo!

Rucs spunea...

s-au aproape sedimentat pietricelele.
d'aia e o semi- schimbare.
dar cand scriu,chiar daca is happy,imi place sa parfumez totul cu miros de disperare si cu lacrimi.ti-am zis de tendintele sado-maso:))...is pă trend=))
mi se pare mai fain.

si mersi ca ma citesti:)
same here:*