14 septembrie 2010

Ce e de facut?

Se inghesuie atatea idei si ganduri in mintea mea.Simt ca nu le mai pot face fata..
De ce nu-mi pot pune un dren in cap,si sa se scurga sec si agale,toate cele ce alearga prin creier..
Sa se prelinga totul,intr-un lighean...Sa il iau dupa si sa-l arunc...
Dar cred ca inainte de toate,ar trebui sa invat sa nu ma mai enervez asa usor...Sa fiu mai calma si mai domoala..Si poate ca atunci n-ar trebui sa mai umblu cu furtune in cap,ca sa ma relaxez..
As merge la spital..Dar de ce sa ma vindec?
De nervi?De melancolie?De tristete?Sau de prea multa fericire?Si prea multe zambete?

Capul imi explodeaza..Ar fi frumos daca ar sari in aer toate gandurile de la ora asta..
Si totusi?unde sa se duca?!
S-ar imprastia pe pereti si le-as vedea mereu..
Nici asta nu e o varianta buna..

Si atunci?
ce e de facut?

Cred ca singura varianta e sa se aseze ele,in urma sufletului...
Sau poate sufletul sa mi-l spal si sa imi oblig mintea sa stea dupa el...

Dracu stie..
Delirez..

14 septembrie 2010

2 comentarii:

George spunea...

Chiar'ca delirezi, creatura draga!

Rucs spunea...

creatura mea draga,macar cand scriu sa delirez,daca in rest stau si umblu dupa cai,sa-i aduc acasa si ma doare mintea...:)