7 septembrie 2010

Unt pe paine...


În urma unei oarecare discuţii,m-am hotărât să scriu despre asta..
Despre relaţie şi ce implică ea.

Comunicarea joacă un rol important.Alături de înţelegere şi maleabilitate.
Cred că orice se poate rezolva,daca există cele de mai sus..
Nu zic...trebe' sa existe şi....ceva 'alergătură' prin pat...Dar nu se rezumă totul doar la aşa ceva..

Îţi zic eu,că dacă vă înţelegeţi în pat,vă înţelegeţi şi înafara lui..


Totally fals!
În pat nu discutaţi,nu vorbiţi chestii de peste zi...D'asta poate e şi falsa impresie..
Că daca unul dintre deschide gura şi scoate numa' tâmpenii,cum poţi spune că te înţelegi cu omu' ăla?!Cum poţi spune aşa ceva?

Cele două merg mână în mână...Ca 'pâinea şi untul'...Nu poţi spune că ai o relaţie sănătoasă,daca totul se rezumă doar la sex sau atracţie fizică..trebe' să fie şi ceva pus deoparte,pentru suflet...

Eu sunt mai sentimentală..Îmi place să simt şi cu sufletul şi fizic..Dau o mie de nopţi pe o îmbrăţişare strânsa...pe un pupat pe frunte...
Sunt eu...mai atipică...mai vulcanică...mai aşa cum îmi doresc să fiu.

Punct

2 comentarii:

Anonim spunea...

Și de la capăt. Ne pui în fața unei dihotomii tipice. Facem sex, gâfâim uitandu-ne unul la celalalt (sau nu), avem orgasm (sau nu) și ne calmăm (sau nu). Spun dihotomie pentru că tu ne lasi cu gustul ei. "Eu sunt mai sentimentală" Și cine sunt cei mai puțin sentimentali? Știu răspunsul. Eu unul m-aș feri de truisme. Logic că în pat nu discuți. Ori faci sex, ori discuți. Ai construit deja taberele: "ăia care fac sex" și "ăia care simt". Ne liniștim spre final. Aflăm ca tu stai călare...pe baricadă, între cele două. Apropo, exista și comunicare sexuală. Foarte importanta intr-un cuplu.

Altfel, bun topic. Mai scrie!

Rucs spunea...

iti multumesc pentru parere si pentru apreciere!