14 septembrie 2010

Delirul

Atmosferă încărcată...Fum în casă...Miros prea greu,la câte beţişoare au ars zilele astea...
Patul e nefăcut de mai mult de o săptămână...Încă îţi poartă forma trupului,iar aşternuturile,mirosul tău...Doar căldura ta o resimt în mine...
E noapte..Şi ce conteaza?Vreau să ies..să mă pierd în întuneric...
Am făcut prea mult rău săptămânile astea..Simt că m-am schimbat...
Mă hotărăsc să mă îmbrac in blugii ăia care-ţi plăceau şi să-mi iau o bluză de-a ta..Cândva şi ea era pufoasă..acum...aspră şi roasă de molii...Se vede,iubite,că eşti departe..
Ies din casă şi mă plimb...
Oraşul e amorţit..Şi sunt doar eu,cu gândurile mele...Ah,ştii...când ai trântit uşa,ai uitat ţigarile pe masă..Sper că nu te superi că mă înfrupt din ele...Dar simt nevoia să fiu acompaniată de ceva...
Şi culmea..Când ţi le fumez,mă simt şi mai departe de tine..Parcă s-ar pune fumul între noi şi ne-ar îndepărta şi mai mult...
Suntem unul la ana şi altul la caiafa..
Nu ştiu ce ne leagă acum...
Dar îmi trec prin minte toate momentele alea când mototoleam cearşafurile de atâta iubire,sau când eram prea obosită ca să mă ridic şi să-mi fac o cafea şi tu mă ţineai în braţe...
Eşti doar un vis frumos..
Un vis în care,încă mă pierd..Un vis în care mă rătacesc şi devin o altă eu..
Şi parcă şi străzile mă dau afară...
Vinul nostru încă nu l-am terminat...Dar o pot face eu acum..
Şi ce dacă nu mă va mai veghea nimeni când ma îmbăt!?Şi ce dacă o să mă simt rău..?
Prin mine,îti fac ţie rău!...
Şi nu te-aştepta să mă-nduioşez când îmi vei spune că ai făcut aceleaşi lucruri ca şi mine..
Şi ce-mi pasă că fumezi până îţi mor plămânii sau că pici sub mese,în bodegi ieftine,alături de curve ce se vind pe câţiva lei...
Fraiere,ele sunt doar bucăţi de carne..

Şi când îmi revin..constat că erau numai chiştoace din ţigările pe care le fumam eu în adolescenţă (şi nu din ţigările tale preferate), numai pete de vin pe jos,iar pisica ce mi-ai dăruit-o n-a sarit pe geam aşa cum aveam impresia..

De altfel,mă spăl pe faţă şi tu eşti lângă mine,cu cafeaua..
E prima zi când mă pot da jos din pat,dupa trei zile de febră continuă...

Am delirat..

14 septembrie 2010

0 comentarii: