2 septembrie 2010

WC!

Well..dupa ce m-am intors acasa,am iesit prin parc cu o colega.
Toate bune si faine..ne-am plimbat,alea alea..
Doar ca la un moment dat,am dat peste niste colorati..Nimic anormal.Glume intre ei,susoteli...Hotaram sa plecam.
Mai mergem ce mai mergem..alt grup de colorati..Iar..fluieraturi,'complimente',vorbe 'dulci'...
Ne prefacem ca nu-i auzim...
Tot plimbandu-ne,la un alt moment dat,dam de primii.Evident,ca nu le raspundem injuriilor iar ei..au inceput sa arunce cu castane dupa noi...Si ai dracu,aveau si tinta buna:|..asa ca..m-am trezit lovita de castane..

:-<

Incep sa ma satur...pur si simplu,nu-i suport...Nu le zic nimic,nu ma iau de ei,sunt decenta..si sa ii pup in bot pe toti,ca tot de mine se iau:|
Sunt sictirita,pana peste...vreau siguranta...sa pot umbla ziua,in amiaza mare,fara sa se ia nimeni de mine,asa cum am patit azi,sau in alte dati...
Nu cer mult...dar nimeni nu face nimic,sa ii puna pe nenorociti cu botu' pe labe,sau in cotet,unde le e locul,ca oamenii civilizati stau pe strada,iar animalele in cocina...
Repet..nu am nimic cu cei educati,sau care sunt respectuosi..
Dar nu pot suferi nesimtirea&co,indidferent ca vine vorba de rromi sau altii de alte nationalitati&etnii...

And..this is the wonderful...country...

AKA WC!

0 comentarii: