7 septembrie 2010

Prieteni


Chiar daca esti mai mica,simt ca pot sa invat multe de la tine...


Ah...mi-ai luminat ziua cu ce mi-ai spus..
Apreciez enorm faptul ca sunt persoane care au ce invata de la mine..din felul in care gandesc,sau din ceea ce scriu sau din cine mai stie ce...
Chiar e frumos sa primesti un astfel de..compliment,daca ii pot spune asa:)
Nu ca sunt eu 'mare om,mare caracter',dar am si parti bune si parti rele...Cine reuseste sa le vada preponderent pe cele bune,inseamna ca ma 'are'...dar cine nu poate asta, nu stiu daca imi pare rau pentru mine sau pentru cine e incapabil:)


Dar oricum,cel mai important e ca ma simt bine cu tine..


Si ca am reusit sa fiu si o prezenta agreabila...well..ce pot sa mai zic..?!
Sunt fericita ca am oameni dintr-acestia,ca prieteni..
Pentru ca sentimentul e reciproc!

Ps:nicio clipa nu regret ca te am ca best friend;))
>:D< mersi D.

0 comentarii: