6 septembrie 2010

Nomad(a)...


NOMÁD, -Ă, nomazi, -de, adj., s.m. și f. 1. Adj., s.m. și f. (Persoană, grup social) care nu are așezare statornică într-un loc, care se mută dintr-un loc în altul, care rătăcește. 2. Adj. Caracteristic nomadismului. Viață nomadă. – Din fr. nomade.


Si uite asa m-am hotarat sa-mi incep scurta caracterizare.
O caracterizare seaca,dureroasa,fara diacritice si fara ezitari..

Nu mai departe de aseara am avut o discutie cu o persoana draga,care m-a lamurit complet asupra felului meu de a fi.Defapt asupra felului sufletului meu de a exista.
Este un suflet nomad.
Este un suflet care mereu este plin de vise si de sperante..este un suflet prea fragil,prea transparent si prea complex..
Mereu caut 'ceva'-ul ala care simt ca lipseste.Mereu caut sa ma completez,mereu caut sa ma definitivez ca om,ca fiinta,ca persoana...
Caut sa invat mereu de la cei de langa mine..Si cand nu mai am ce,imi iau zborul
Nu suport sa fiu 'incatusata'.Sunt a ta,dar nu ma poseda.Tocmai cand crezi ca-ti apartin,atunci fug...
Fug pe alte pasuni..Fug in alte suflete...Nu ma ascund,doar poposesc o vreme,ca apoi sa imi reincep calatoria..
Nu o fac intentionat.Nu o fac pentru ca vreau sa-i fac pe cei din jurul meu sa sufere.Nu o fac cu un scop anume..
Caut sa merg pe culmi..caut sa ating varfuri noi...caut sa cuceresc tot,in speranta ca voi gasi completarea.
Nu suport banalul.Nu suport excesul.Nu suport multe,dar cu toate astea,ele predomina si ele ma inconjoara..
Pot sa stau o zi,o luna,un an pe diverse meleaguri.Ca apoi,sa plec.
Tine-mi sufletul viu si o sa te insotesc.

Mereu esti in cautare de ceva nou.Nu poti sa stai locului.Vei fi incapabila sa ai o familie...Ramai acolo unde iti este cald

E ultimul repros care mi-a dat in cap azi..
Dar nu este chiar asa...
M-a durut.
Imi inteleg nomadismul si cu toate astea nu e momentul...
Alerg printre vise,sperante si iluzii..Incerc sa le implinesc,chiar daca ma lovesc si de esecuri.Sunt la varsta la care pot!
Si mai ales,sunt la varsta la care pot sa imi permit sa fiu nomada...
Nu trebuie sa ramai acolo unde iti este cald,daca in suflet bate vantul...Trebuie sa ramai acolo unde simti echilibrul,unde simti ca poti fi tu insati,unde nu e banal...

Nu stiu cum voi fi peste o perioada de timp..
Poate imi voi gasi imblanzitorul, sau poate imi voi gasi nomadul..si astfel,vom alerga impreuna..


Imi plac sufletele calde,vulcanice,imprevizibile..Imi place sa fiu surprinsa mereu.Imi place sa fie mereu ceva nou.
Si mai ales..imi place sa invat mereu cate ceva nou,de la omul pe care il am langa mine.v

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te vei opri poate atunci cand te vei simti libera in doi. Din cand in cand te va cuprinde dorul de a zbura din nou...dar atunci te va surprinde cu altceva si vei mai ramane putin...si inca putin...dar doar atunci cand te vei simti libera in doi.

Rucs spunea...

este incredibil de frumos zis 'libera in doi'..
exact.doar atunci va fi completarea 'aia',atunci nu va mai bate vantul si totul va fi exact asa cum ar fi normal sa fie..
'libera in doi'...si 'liber in doi'...
minunat!