18 septembrie 2010

Regăsirea.


Vreau să mergem...departe de toţi şi toate..
Vreau să fim doar noi..Doi..Amândoi...
Să îţi simt mirosul pielii cum se amestecă cu briza mării...Să văd cum urmele paşilor tăi se contopesc cu urmele mele,ca mai apoi,marea să le şteargă..

Ţine-mă de mână şi spune-mi că visele nu se sparg în stele.Spune-mi că ele se împlinesc...


Vreau ca cerul să fie plin de stele..Şi luna să ne însoţească paşii...
Să îmi arăţi constelaţii şi să îmi spui că una e a noastră..
Să îmi spui că stelele nu se sparg când le atingem cu vise şi speranţe,ci că ele sunt acolo,pentru că noi le-am chemat..

Lângă tine mă vindec de toţi oamenii...


Să mă ţii în braţe protector şi pescăruşii să stea pe lângă noi..
Pe nisipul umed să stăm jos şi să ne uităm,ca doi copii,la răsărit.


Şi pe măsură ce se crapă de ziuă,o ninsoare blândă să ne acopere urmele ce marea nu le-a şters..
Urmele mele..Urmele tale..
Urmele noastre..


18 septembrie 2010

~cu gândul la plimbări pe plajă,în miez de noapte,în colţul ăla de lume atât de îndrăgit~

0 comentarii: