12 septembrie 2010

Marcaje in suflet..

Ceea ce ne-a marcat cândva existenţa îsi pune amprenta asupra noastră.
Evident,nu?:))
Dar..ceea ce ne-a plăcut cândva,ne face să ne întoarcem mereu şi mereu la acel lucru.Inclusiv când vorbim de tipologii umane..

Mie îmi place ca el să fie...

Mereu auzim fel de fel de descrieri ale prinţişorilor din zilele noastre...
Mereu căutăm în cel de lângă noi ceea ce ne-a plăcut cândva..

Se spune că prima dragoste este cea mai importantă...
dar..
Primul ceai,prima sarutare,prima intamplare de dragoste,toate sunt la fel:nu poti niciodata sa le simti gustul.

Nu prima m-a influenţat.Ci a doua..
Şi mereu am căutat ceea ce mi-a plăcut.Ceea ce m-a făcut altfel...

Vorbeam cu cineva şi se confruntă cu aceeaşi situaţie.

Cred că,invariabil,ne vom uita dupa ceea ce ne-a marcat..
Şi făra să realizăm prea mult..

Dar..atâta timp cât e bine..
de ce să apară griji?

2 comentarii:

Dissolved Girl spunea...

exact ce vorbeam noi

Rucs spunea...

zapacila...doar cu tine am vorbit asta:D
nu imi place sa dau nume..atata tot;)
te pup:*